Δε μου αξίζει τόση αγάπη από όλους σας! Σας ευχαριστώ!

Screenshot_35.jpg

γράφει ο π. Νικόλαος Μανώλης
Απαντώ στους εκατοντάδες φίλους μου που τη σημερινή ημέρα των γενεθλίων μου, μου εύχονται εκ καρδίας με προσωπικά μηνύματα κ.α., δι όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αν και δεν πιστεύω στην εορτή των γενεθλίων καθώς τη θεωρώ και είναι ξενόφερτη, δεν μπορώ όμως να μην συγκινηθώ από την αγάπη όλων σας που βρήκατε την ευκαιρία να μου την εκφράσετε. Να χετε την ευχή μου, όλοι μαζί στον Παράδεισο.
Να με προσεύχεστε και είθε να υπάρχει στη σχέση μας η ευλογημένη αμοιβαία αγάπη του Χριστού.
Χαίρομαι πολύ, που πολλούς από σας, τους διαδικτυακούς μου φίλους τους συναντώ στην αίθουσα Ομιλιών μου.
Χαίρομαι πολύ, για όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα για να έρθουν να με συναντήσουν.
Χαίρομαι για τους αναγνώστες των άρθρων μου και τους ακροατές των λόγων μου!
Ευχαριστώ όλους όσους με θυμούνται στις προσευχές τους!
Με τιμά η αγάπη σας και η εμπιστοσύνη σας. Δε μου αξίζει τόση αγάπη!
Σας ασπάζομαι όλους εν Κυρίω._