Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επίδειξη ''δύναμης'' από τη διοικούσα Εκκλησία Θεσσαλονίκης

Σήμερα, Παρασκευή 24/2/2017, από τις 6:30 το πρωΐ άρχισαν να συγκεντρώνονται 80-100 πιστοί στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης, όπου θα λειτουργούσε ο π. Νικόλαος Μανώλης, εφημέριος του Ι. Ναού και ειδικά εφημέριος αυτής της εβδομάδος κατά το πρόγραμμα του Ι. Ναού. Ως γνωστόν ο π. Νικόλαος, διέκοψε τη μνημόνευση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης από την Κυριακή 19/2/2017 για θέματα Πίστεως. Έξω από τα σκαλιά του Ναού περίμενε επίσης και σύσσωμο το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο, ενώ η πόρτα του Ιερού Ναού ήταν κλειστή και τα φώτα σβηστά. Κάποια στιγμή έφτασε και ο π. Νικόλαος και περίμενε και αυτός μαζί με το πλήθος, να ανοίξει η πόρτα του Ι. Ναού για να λειτουργήσει.
        Να σημειώσουμε εδώ για να διευκρινιστεί ακόμα μία φορά, πως ο ΙΕ΄ ιερός κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου  επί Μεγάλου Φωτίου, περί διακοπής Μνημοσύνου του Επισκόπου και αποτείχισης, δεν τέθηκε για να βγάζει τους ιερείς και λαϊκούς εκτός Εκκλησίας. Πως είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο όπως ισχυρίζονται κάποιοι φωστήρες! Αυτό που διαδίδουν αποτελεί βλασφημία προς τους αγίους και Θεοφόρους Πατέρες που τον θέσπισαν. Ούτε απαγορεύει τους ιερείς μετά τη διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου τους να λειτουργούν κανονικά μνημονεύοντας "πάσης επισκοπής Ορθοδόξων".  Και φυσικά δεν τίθεται σε αμφισβήτηση η εγκυρότητα αυτών των Μυστηρίων. Αυτό θα αποτελούσε κατάφωρη προσβολή όλων των αγίων που ακολούθησαν τον δρόμο της διακοπής του μνημοσύνου.  Όσοι ισχυρίζονται αυτά (και στη μητρόπολη Θεσσαλονίκης πολλοί τα πιστεύουν αυτά δυστυχώς, ελλείψει γνώσεων ή ενδιαφέροντος), είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων ακατατόπιστοι και αθεολόγητοι.
        Σε μερικά λεπτά έφτασε με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο και ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος (Γ.Α.Ε. Θεσσαλονίκης), πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης, π. Ιάκωβος Αθανασίου, προϊστάμενος των 2 Ιερών Ναών αγ. Δημητρίου του Πολιούχου και αγ. Θεράποντος (σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες του Ιστολογίου μας, ο π. Ιάκωβος έχει αναλάβει την υπόθεση του π. Νικολάου σε σχέση με τις ανακρίσεις και την κλήση του σε απολογία). Κατέφθασε με συνοδεία 3-4 ατόμων. Ανερχόμενος την μεγαλοπρεπή μαρμάρινη σκάλα του Αγίου Σπυρίδωνα, ως δια μαγείας κτύπησαν οι καμπάνες, ανοίξανε τα φώτα και άρχισε η ακολουθία μέσα στον προ ολίγου κλειδαμπαρωμένο Ναό. Ο αξιοζήλευτος συντονισμός κάθε άλλο παρά τυχαίος μπορεί να θεωρηθεί.
        Ο Γ.Α.Ε.
εισήλθε στο Ναό, άναψε κερί, προσκύνησε και συναντήθηκε με τον π. Νικόλαο που προσκυνούσε και εκείνος. Ο π. Νικόλαος με τον εντολέα του, ενημέρωσε πως χθες, Πέμπτη βράδυ 23 Φεβρουαρίου, έλαβε από την μητρόπολη “επταήμερη άδεια μετ’ αποδοχών” χωρίς να τη ζητήσει. Η άδεια - πονηρή λύση, δόθηκε δήθεν για την προετοιμασία από μέρους του π. Νικολάου της απολογίας του στην κλήση της Ι. Μητροπόλεως που δημοσιεύσαμε εδώ. Το καθαρό νόημα αυτής όμως, είναι η ύπαρξη επιτακτικού λόγου για τη διαφύλαξη της ειρήνης και της τάξης στη λειτουργία του Ιερού ναού αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας. Θαρρείς και κάθε φορά που λειτουργεί ο πατήρ, γίνεται πανζουρλισμός από μας στο ναό. Έτσι ερμηνεύεται και η παρουσία διακριτικής αστυνομικής δύναμης με πολιτικά έξω και μέσα στο ναό.
Η άδεια αυτή όπως υποστήριξε ο π. Νικόλαος είναι παράνομη, διότι δεν προηγήθηκε σχετικό αίτημά του και από πουθενά δεν προβλέπεται ¨αναγκαστική χορήγηση άδειας¨. Η εν λόγω ενέργεια συνιστά παράβαση καθήκοντος εκ μέρους του Μητροπολίτη κ. Ανθίμου και κανονικά θα πρέπει να ανασταλεί με νέο έγγραφο που να επιτρέπει στον ίδιο να τελεί τις θείες λειτουργίες ως νόμιμος εφημέριος στην εφημερία του. Ο Γ.Α.Ε., είπε πως αυτός έχει εντολή από τον μητροπολίτη να λειτουργήσει σήμερα και αν θέλει ο π.Νικόλαος να συλλειτουργήσει είναι ευπρόσδεκτος. "Δε θα έπρεπε π. Νικόλαε να μη μνημονεύετε το όνομα του μητροπολίτη, δεν είναι σωστό". Φυσικά ο Γ.Α.Ε., γνωρίζει θεολογία, αλλά ξεχνάει ορισμένα σημεία της… Δυστυχώς πολλοί κάνουν επιλεκτική χρήση των γραφών και των παραδόσεων της Πίστης μας. Άλλωστε είναι πολύ διαδεδομένη στις μέρες μας η άποψη πως όλοι είμαστε πατέρες ισάξιοι με τους αγίους Πατέρες, παρεμβαίνοντας στα έργα τους, κόβοντας και ράβοντας κατά το συμφέρον μας. Το τεκμήριο της αγιότητας θα το κερδίσουμε όμως κατ αυτόν τον τρόπο; Έχουμε τις ευλογίες τους; (Με νέο άρθρο θα αναδείξουμε όσες αιρετίζουσες και πλάνες διδαχές είπε στο σύντομο κήρυγμα ο π. Ιάκωβος στο τέλος της θ. Λειτουργίας που ακολούθησε και θα λάβει την ανάλογη θεολογική απάντηση από τον π. Νικόλαο σε προσεχή Ομιλία του).
        Η μοναδική διέξοδος που προτάθηκε στον π.Νικόλαο ήταν “..να κάνει μήνυση..”  στον Μητροπολίτη Άνθιμο. Μετά την εξέλιξη αυτή, την “υποχρεωτική βελούδινη άδεια”, την οποία δημοσιεύουμε παρακάτω, ο π. Νικόλαος αποχώρησε μη θέλοντας να κάνει χρήση του δικαιώματος που του δίνει ο νόμος, θεωρώντας πως πατρονάρεται έτσι και η δική του αντίδραση. Χαιρέτησε τους πιστούς που παραβρέθηκαν εκεί και αποχώρησε.

Συμπέρασμα:
Είναι φανερό πως η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, δεν έχει θεολογικά ή εκκλησιολογικά επιχειρήματα με τα οποία θα μπορούσε να απαγορεύσει τον π. Νικόλαο να λειτουργήσει. Δεν έχει τέτοια επιχειρήματα ώστε να καταρρίψει τους ιερούς κανόνες που επιβάλλουν τη διακοπή του μνημοσύνου, δηλαδή την διακοπή της πνευματικής σχέσης με τον επίσκοπο που κηρύττει αίρεση με δημόσιους λόγους ή έργα. Άλλωστε ο κανόνας απαγορεύει ρητά την τιμωρία του ιερέως που κόβει το μνημόσυνο και επιβάλλει τον έπαινο εκείνου από την Εκκλησία. Οπότε εφήρμοσαν κατά παράβαση του καθήκοντος τη μέθοδο της αδείας μετ αποδοχών. Μια πράξη φαινομενικά πατρική, που κρύβει όμως δόλια μεθόδευση και εμπάθεια. Διαβάστε το σχετικό μητροπολιτικό έγγραφο που κατά παράκληση του π. Νικολάου το δημοσιεύουμε:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσβλητικό ποίημα για τη Σημαία μας σε παιδάκι νηπιαγωγείου στη Δράμα!

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης         Ἔχει μεγάλη εὐθύνη ἡ ἑλληνική πολιτεία πού ἀφαίρεσε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας τή λέξη “Ἐθνική”. Εἶναι κοινή διαπίστωση πιά πώς μέ τό πέρασμα τῶν χρόνων ἔχει χαραχτεῖ μία ἀντιεθνική καί ἀντιχριστιανική ἀγωγή στό δημόσιο σχολεῖο. Ὁ Ἐθνικός ὕμνος, Ὁ ἐκκλησιασμός, ἡ ἑορτή τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν, ἡ πρωινή προσευχή, ὁ ἁγιασμός τῆς νέας σχολικῆς περιόδου, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, τό μάθημα τῆς Ἱστορίας, ὅλα βρίσκονται σέ κρίση καί ἀμφισβήτηση ἀπό τά νέα προγράμματα σπουδῶν καί τήν ἀθεϊστική νοοτροπία τῶν ἰθυνόντων. Ἄν προστεθεῖ στό νοσηρό περιβάλλον τοῦ σχολείου καί ἡ ἀλόγιστη, ἑωσφορική καί νεοταξική προπαγάνδα ὑπέρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἔχουμε ἕνα ἐκρηκτικό μίγμα. Στίς χρωματικές ἀποχρώσεις τῶν gay pride πού ἐμπνέονται ἀπό τό παρδαλό δαιμόνιο τῆς βρωμερῆς ἁμαρτίας, παραπέμπει ἀκόμα καί αὐτό τό ἀπίστευτο περιστατικό σέ νηπιαγωγεῖο τῆς Δράμας. Ἀνακάλυψα αὐτήν τήν εἴδηση σέ προσωπικό λογαριασμό χρήστη στό facebook καί σᾶς τήν παραθέτω. Δεῖτε καί καμαρῶστε...

ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Ὁμόφωνα τὸ καταγέλαστο ἐπισκοπικὸ δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πὼς ὁ γράφων, π. Νικόλαος Μανώλης, εἶναι ἔνοχος γιὰ τὰ ἀδικήματα τοῦ σχίσματος, τῆς ἀπείθειας καὶ καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς, τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν, τῆς ἐξύβρισης καὶ τῆς συκοφαντίας.

Η ποταπή ροχάλα της Τατιάνας στο συλλαλητήριο μας [ΒΙΝΤΕΟ] - Ανοιχτή επιστολή στον Ιβάν Σαββίδη

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Ξεβράκωμα πραγματικὸ στὴν ἐκπομπὴ ΤΑΤΙΑΝΑ live, τοῦ Ε καναλιοῦ τοῦ Ἰβὰν Σαββίδη. Ἡ σαχλαμάρα καὶ ἡ ἀηδία μαζί. Τὸ ρεζιλίκι τῶν χειροκροτημάτων, ἄμυαλων μισθοφόρων, ὑβριστῶν καὶ χλευαστῶν τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου καὶ τῆς φιλτάτης μας Μακεδονίας. Τώρα ποὺ ὁ πόνος μᾶς ἔχει κυριεύσει ὅλους γιὰ τὴν προδιαγεγραμένη προδοσία τῶν κυβερνώντων γιὰ τὸ ἱερὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, μία ἡ Τατιάνα ποὺ δὲ σέβεται τὴν ἡλικία της, δὲ σέβεται τοὺς τηλεθεατὲς της, δὲ σέβεται τὴ δουλειά της, παίζει μὲ τὶς ἀντοχὲς μας, καὶ μία ἡ Λίλα, μὲ τὰ παρτσακλά της ἀστεία ποὺ ἐξέπεμπαν βρῶμα ἀπὸ τὸ κανάλι. Παρακατιανὲς καὶ χαμερπὲς εἰκόνες ποὺ προκαλοῦν.  Ἡ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Ἰβὰν Σαββίδη ποὺ ἀκολουθεῖ θὰ ἔχει ἀποτέλεσμα, ἐλπίζουμε… Ἂς πιέσει καὶ κάθε συνειδητοποιημένος ΠΑΟΚτσής...