Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Σύγχρονες σκοτεινές καταστάσεις, Ευαγγέλιο της Κυριακής μετά τα Φώτα - (Γραπτό Κήρυγμα)

εφημέριος του Ι.Ν. αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
Για τον "Στύλο Ορθοδοξίας" (Νοέμμβριος 2015, αρ.φ. 172)
Ευαγγέλιο Κυριακής Μετά τα Φώτα (Ματ. δ΄ 12-17)
Σύγχρονες σκοτεινές καταστάσεις
Το Ευαγγέλιο της Κυριακής μετά τα Φώτα μας λέγει, πως την εποχή Του Κυρίου μας, ο λαός ο καθήμενος εν σκότει και σκια θανάτου είδε μεγάλο φως, το φως του Χριστού, με την παρουσία Του.
Ο σημερινός λαός ζει μέσα στο φως η κάθεται στο σκοτάδι και στη σκια θανάτου; Ζει στο φως το αληθινό, αυτό που ψάλλουμε μετά τη Θεία Κοινωνία, το «Είδομεν το φως το αληθινόν»; Ποιό είναι το φως το αληθινόν, το οποίο αντιλαμβανόμαστε δήθεν μετά από τη Θεία Μετάληψη και το ψάλλουμε όλοι;
«Ο λαός, ο καθήμενος εν σκότει και σκια θανάτου, είδε φως μέγα». Αμφιβάλλουμε σήμερα αν είδαμε φως μέγα. Αν γνώρισαν οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι το φωτεινό αστέρι των Χριστουγέννων. Τον Άγγελο Κυρίου που καθοδηγούσε τους μάγους από την Ανατολή, μέχρι να προσκυνήσουν στο σπίτι που βρισκόταν ο Χριστός με την Παναγία και να προσφέρουν τα Τίμια Δώρα. Εμείς σήμερα «είδαμε» άραγε τον φωτεινό Άγγελο; Προσφέραμε δώρα, τα Τίμια Δώρα προς την αγάπη Του Θεού; Αναφωνούμε το «τα Σα εκ των Σων», δηλαδή τα δικά σου από τα δικά σου, Σου προσφέρουμε Χριστέ με απόλυτη Πίστη στο Φως Σου;
Το μεγάλο δυστύχημα είναι ότι φεύγουμε από τη δόξα του Θεού ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, που ζήσαμε στο φως της Ορθοδοξίας για 2.000 χρόνια. Ξαφνικά ο λαός ο καθήμενος εν τω φωτί Του Κυρίου αρνείται το φως. Κι ενώ ψάλλει «είδομεν το φως το αληθινόν» της Ορθοδοξίας, της Εκκλησίας το φως, σήμερα αντιστρέφονται οι όροι. Και λέμε ο λαός ο καθήμενος εν τω φωτί του Κυρίου, από σήμερα θα κάθεται στη σκια του θανάτου και στο σκοτάδι.
Για 2.000 χρόνια η Εκκλησία μας ζει στο Ορθόδοξο φως. Σήμερα συσκοτίζεται ο νους του Ορθοδόξου και συναναστρέφεται, συναγκαλίζεται και ερωτοτροπεί με την παπική αντίληψη και διδασκαλία και την αίρεση των Λατίνων. Τόσα χρόνια γνωρίζαμε τι θα πει αγάπη, ποιά είναι η αγάπη που μας άφησαν οι Άγιοι ως διδαχή. Ο Άγιος της αγάπης, ο Ιωάννης ο Θεολόγος και ο Απόστολος Παύλος και οι Άγιοι Μάρτυρες , οι Ιεράρχες μας, Βασίλειος, Γρηγόριος ο Θεολόγος και Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο Μάρκος ο Ευγενικός ,ο Κοσμάς ο Αιτωλός και ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης. Όλοι αυτοί οι Άγιοι, δεν είχαν αγάπη επειδή δίδασκαν να φύγουμε «από την αίρεση και τον Πάπα μακριά»; Εμείς έχουμε αγάπη; Που μάθαμε στον 21ο αιώνα τι θα πει αγάπη; Και λέμε σήμερα πως οι Άγιοι δεν ξέραν να αγαπούν! Εμείς ξέρουμε! Και εν ονόματι της αγάπης, φεύγουμε από το φως και πέφτουμε στην πλάνη και στο σκοτάδι.
Και σήμερα μας λένε πως ζούμε στο φως! Σε ποιό φως όμως; Και αν ζούμε στο φως, πως δεν ξεχωρίζουμε ότι η αλήθεια είναι αυτά που μας άφησαν ο Κύριός μας, οι Πατέρες μας και οι Άγιοί μας; Μας λέγουν να κάνουμε υπακοή στην Ιερά Σύνοδο και στην Ιεραρχία. Γνωρίζετε όμως, πόσες αιρετικές Σύνοδοι έχουνε γίνει στα χρόνια μέχρι σήμερα; Και επί Αρείου και επί Εικονομαχίας, υπήρχαν Σύνοδοι που τάχθηκαν υπέρ της Εικονομαχίας και υπέρ του Αρείου. Αλλά ο λαός αντιδρούσε. Όταν πήγαν να ενωθούν με τον Πάπα, στη σύνοδο Φερράρας – Φλωρεντίας, λίγο πριν από την πτώση της Κωνσταντινούπολης, όλη η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου ψήφισε υπέρ της ενώσεως. Και όλοι οι Επίσκοποι, φίλησαν την παντόφλα του Πάπα. Μόνο ένας αντιστάθηκε, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ο Άτλας της Ορθοδοξίας. Όταν έμαθε αυτό ο Πάπας είπε ότι, αφού δεν προσκύνησε ο Μάρκος, «ουδέν εποιήσαμεν», τίποτα δεν κάναμε. Και όταν γύρισαν πίσω οι Επίσκοποι στην Κωνσταντινούπολη, ο κόσμος πήρε στα χέρια του τον Άγιο Μάρκο και κραύγαζε δοξολογίες προς τον Θεό γι’ αυτόν τον ήρωα, που έβαλε το κεφάλι του στον τουρβά και δεν ασπάστηκε την παπική παντόφλα. Τους υπόλοιπους όμως, δεν τους επέτρεπαν να κατεβούν απ’ το καράβι, να μη μολύνουν την Πόλη, για την αμαρτία και τη βρώμικη συνείδηση που είχαν. Και μόνο όταν ζήτησαν συγγνώμη και το έλεος Του Θεού, τους το επέτρεψαν και τους δέχτηκαν ξανά στην Κωνσταντινούπολη. Έτσι ήταν οι Ορθόδοξοι Έλληνες. Αντίθετα σήμερα εμείς, δεν εκτιμούμε την Ορθοδοξία μας, συμπροσευχόμαστε και συλλειτουργούμε με τον Πάπα.
Αδελφοί μου, να ζούμε στο φως. Να έχουμε τη διάθεση Του Θεού και να αρνούμαστε το σκοτάδι στο οποίο μας οδηγούν οι Οικουμενιστές, οι εχθροί Του Χριστού.
Ας αντισταθούμε σήμερα στο σκότος, γιατί αύριο θα είναι πολύ αργά. Αμήν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσβλητικό ποίημα για τη Σημαία μας σε παιδάκι νηπιαγωγείου στη Δράμα!

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης         Ἔχει μεγάλη εὐθύνη ἡ ἑλληνική πολιτεία πού ἀφαίρεσε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας τή λέξη “Ἐθνική”. Εἶναι κοινή διαπίστωση πιά πώς μέ τό πέρασμα τῶν χρόνων ἔχει χαραχτεῖ μία ἀντιεθνική καί ἀντιχριστιανική ἀγωγή στό δημόσιο σχολεῖο. Ὁ Ἐθνικός ὕμνος, Ὁ ἐκκλησιασμός, ἡ ἑορτή τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν, ἡ πρωινή προσευχή, ὁ ἁγιασμός τῆς νέας σχολικῆς περιόδου, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, τό μάθημα τῆς Ἱστορίας, ὅλα βρίσκονται σέ κρίση καί ἀμφισβήτηση ἀπό τά νέα προγράμματα σπουδῶν καί τήν ἀθεϊστική νοοτροπία τῶν ἰθυνόντων. Ἄν προστεθεῖ στό νοσηρό περιβάλλον τοῦ σχολείου καί ἡ ἀλόγιστη, ἑωσφορική καί νεοταξική προπαγάνδα ὑπέρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἔχουμε ἕνα ἐκρηκτικό μίγμα. Στίς χρωματικές ἀποχρώσεις τῶν gay pride πού ἐμπνέονται ἀπό τό παρδαλό δαιμόνιο τῆς βρωμερῆς ἁμαρτίας, παραπέμπει ἀκόμα καί αὐτό τό ἀπίστευτο περιστατικό σέ νηπιαγωγεῖο τῆς Δράμας. Ἀνακάλυψα αὐτήν τήν εἴδηση σέ προσωπικό λογαριασμό χρήστη στό facebook καί σᾶς τήν παραθέτω. Δεῖτε καί καμαρῶστε...

ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Ὁμόφωνα τὸ καταγέλαστο ἐπισκοπικὸ δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πὼς ὁ γράφων, π. Νικόλαος Μανώλης, εἶναι ἔνοχος γιὰ τὰ ἀδικήματα τοῦ σχίσματος, τῆς ἀπείθειας καὶ καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς, τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν, τῆς ἐξύβρισης καὶ τῆς συκοφαντίας.

Θεολογική Ημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ δύο χρόνια μετά", ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΑΦΙΣΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Σᾶς παρουσιάζω τό Δελτίο Τύπου, τήν ἀφίσα καί τό πρόγραμμα τῆς Ἡμερίδας πού διοργανώνουν τά τέσσερα ἀγωνιστικά σωματεῖα μας γιά τήν Ὀρθοδοξία, τήν ψευδο - σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου καί τήν Ὀρθόδοξη Ἀντίσταση (διακοπή μνημοσύνου - ἀποτείχιση). Ἡ ἡμερίδα θά πραγματοποιηθεῖ τό Σάββατο 16 Ἰουνίου 2018 στό Grand Hotel Palace καί θά δώσει ἀπαντήσεις στόν πιστό λαό, πού ἀγωνιᾶ γιά τήν κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας.