Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο Μανώλη αν έλαβε μήνυμα στο κινητό του από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης…

        Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο Μανώλη αν έλαβε μήνυμα στο κινητό του από τον παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, όπως οι υπόλοιποι ιερείς, σύμφωνα με όσα αναφέρει το δημοσίευμα του Ιστολογίου «Κατάνυξις» με τίτλο: «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παράξενη επείγουσα μητροπολιτική εντολή έλαβαν στα κινητά τους οι κληρικοί της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης».
        
Ο π. Νικόλαος μας απάντησε με τον γνωστό αφοπλιστικό του τρόπο:
        «Φυσικά και όχι! Από την έρευνα που έκανα, προκύπτει πως είμαι νομίζω, ο μοναδικός ιερέας της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης που δεν ειδοποιήθηκα όπως οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου με μήνυμα στο κινητό. Και αυτό πιστεύω πως έγινε για δύο πολύ ισχυρούς λόγους.
        Ο πρώτος είναι πως στην ειδοποίηση της μητροπόλεως καλούνται οι ιερείς να πάρουν μαζί τους και τους λαϊκούς συνεργάτες τους. Ως γνωστόν, όλοι οι ιερείς της μητρόπολης έχουν λαϊκούς συνεργάτες, ενώ εγώ, σύμφωνα με κύκλους της Ι. Μητρόπολης, έχω οπαδούς
        Ο δεύτερος λόγος, εξίσου σοβαρός, είναι πως υπήρχε ο κίνδυνος, αν ειδοποιούσαν κι εμένα, αντί να πήγαινα όπως όλοι οι ιερείς να εκφράσω τη θέλησή μου να απομακρυνθούν άμεσα οι καταληψίες, να ήμουν συντροφιά με τους καταληψίες μέσα στο παλαιό ορφανοτροφείο … Άσε που ισχυρές ενδείξεις υπήρχαν ότι θα πρωτοστατούσα και στην παρασκευή μολότωφ»!
katalipsi_orfanotrofeio_iereis_20151208_01.jpg