Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ουδέποτε ούτως ελάλησεν άνθρωπος ως ούτος ο άνθρωπος» π. Θεόδωρος Ζήσης - Κυριακή των Μυροφόρων - [ΠΕΡΙΛΗΨΗ & mp3-2015]

Π. Θεόδωρος Ζήσης - Κυριακή των Μυροφόρων (mp3 - 2015).jpg
Θέματα ανάρτησης: Ο Άγιος Ιωσήφ ο Αριμαθαίας και ο Άγιος Νικόδημος, Κρυφοί μαθητές «διά τον φόβο των Ιουδαίων», Και σήμερα υπάρχουν πολλοί που φοβούνται να μιλήσουν για την πίστη μας αλλά θα τους αναδείξει ο Θεός όταν έρθει ο καιρός
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
(Η περίληψη είναι κόπος και σπουδή μιας πνευματικής μου κόρης. Η επεξεργασία του Βίντεο είναι κόπος και σπουδή των τεχνικών του Ιστολογίου “Κατάνυξις” (ενίοτε και άλλων). Να ’χουν όλοι τους την ευχή μου!) π. Νικόλαος Μανώλης
Την Γ’ Κυριακή από του Πάσχα, η Εκκλησία μας εορτάζει την μνήμη των Αγίων Μυροφόρων γυναικών, και επιπροσθέτως, τη μνήμη του Αγίου Ιωσήφ του από Αριμαθαίας, και του νυκτερινού μαθητού Νικοδήμου.
 Μυροφόροι είναι και οι δύο άνδρες διότι άλειψαν με μύρα το σώμα του Κυρίου μας. Και τους εορτάζουμε μαζί αυτή την Κυριακή όπως λέγει το Συναξάρι, διότι οι άνδρες μυροφόροι, είναι μάρτυρες της ταφής του Χριστού μας και οι μυροφόρες γυναίκες είναι μάρτυρες της Ανάστασής του. Στο σημερινό κήρυγμά του ο π. Θεόδωρος, μας ομιλεί για τους δύο άνδρες μυροφόρους.
Μας μεταφέρει ορισμένα στοιχεία από το Συναξάρι και από την ευαγγελική περικοπή. Ο Νικόδημος, έγινε αποσυνάγωγος. Τον έδιωξαν οι Εβραίοι από τη συναγωγή, γιατί διαφωνούσε μαζί τους, πίστευσε στην θεότητα του Χριστού και ήταν κρυφός μαθητής του. Ο δε Ιωσήφ αφού ενταφίασε το σώμα του Κυρίου, εδιώχθη από τους Εβραίους, τον έριξαν μέσα σε ένα βόθρο, αλλά από εκεί τον άρπαξε θεία δύναμη και τον έφερε στην πατρίδα του. Για να τον επιβραβεύσει ο Χριστός, εμφανίστηκε σ’ αυτόν ιδιαιτέρως μετά την Ανάσταση. Ο Ιωσήφ αν και πέρασε πολλά από τους Ιουδαίους, δεν δέχθηκε να σιωπήσει, αλλά έγινε κήρυκας της ταφής και της Ανάστασης του Κυρίου μας. Ο δε Νικόδημος συνέταξε πρώτος όλων και με ακρίβεια, σύγγραμμα στο οποίο περιέγραφε με λεπτομέρεια τι συνέβη γύρω από το Πάθος και την Ανάσταση. Το γνήσιο σύγγραμμά του δεν σώζεται.
Από τους Ευαγγελιστές, οι τρείς λεγόμενοι συνοπτικοί, αγνοούν τον Άγιο Νικόδημο, δεν μας δίνουν πληροφορίες άλλες και κάνουν λόγο μόνο για τις τελευταίες στιγμές, κατά την ταφή του Χριστού. Για τον Ιωσήφ έχουμε μερικές πρόσθετες πληροφορίες από τον Ευαγγελιστή Μάρκο. Ήταν πλούσιος άνδρας, μέλος του ιουδαϊκού συνεδρίου, ευσχήμων βουλευτής, ούτε αυτός όμως συμφωνούσε με τα σχέδια των Ιουδαίων. Παρά το εχθρικό κλίμα εναντίον του Κυρίου τόλμησε μας λέγει το Ευαγγέλιο να πάει στον Πιλάτο και να ζητήσει το Σώμα του Ιησού Χριστού.
Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης μας λέγει για τον Νικόδημο, ότι ήταν και αυτός βουλευτής, ήρθε μαζί με τον Ιωσήφ, φέρνοντας μεγάλη ποσότητα ακριβού μύρου για να αρωματίσει το Σώμα του Χριστού. Ήταν άρχοντας, εκ των Φαρισαίων, αλλά πήγε νύχτα στον Ιησού, εντυπωσιάστηκε από τη διδασκαλία του, έγινε κρυφός μαθητής.
Κλείνοντας ο π. Θεόδωρος το κήρυγμά του, μας ομιλεί για την διατήρηση της Παράδοσης της Εκκλησίας μας και αυτούς που σήμερα νοθεύουν το Ευαγγέλιο και την Ιερά Παράδοση. Μας λέγει ότι σε πολλές ενορίες δεν ακούγεται κήρυγμα «δια τον φόβο των Ιουδαίων». Ας μην απογοητευόμαστε που δεν μιλούν πολλοί ιερείς γιατί φοβούνται και κρύβονται. Ο Θεός οικονομεί και όταν έρθει ο καιρός, θα τους αναδείξει και θα τολμήσουν, όπως ετόλμησαν οι δύο κρυφοί μαθητές Ιωσήφ και Νικόδημος.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Κυριακή των Μυροφόρων - [mp3-2015]
Ιερός Ναός Αγίου Αντωνίου Θεσσαλονίκης - Ηχητικό αρχείο - Εκφων. (26/4/2015) - Διάρκεια 00:28:56 - Μέγεθος 26,4 MB [26/4/2015] http://impantokratoros.gr/6451B1D0.el.aspx

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσβλητικό ποίημα για τη Σημαία μας σε παιδάκι νηπιαγωγείου στη Δράμα!

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης         Ἔχει μεγάλη εὐθύνη ἡ ἑλληνική πολιτεία πού ἀφαίρεσε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας τή λέξη “Ἐθνική”. Εἶναι κοινή διαπίστωση πιά πώς μέ τό πέρασμα τῶν χρόνων ἔχει χαραχτεῖ μία ἀντιεθνική καί ἀντιχριστιανική ἀγωγή στό δημόσιο σχολεῖο. Ὁ Ἐθνικός ὕμνος, Ὁ ἐκκλησιασμός, ἡ ἑορτή τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν, ἡ πρωινή προσευχή, ὁ ἁγιασμός τῆς νέας σχολικῆς περιόδου, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, τό μάθημα τῆς Ἱστορίας, ὅλα βρίσκονται σέ κρίση καί ἀμφισβήτηση ἀπό τά νέα προγράμματα σπουδῶν καί τήν ἀθεϊστική νοοτροπία τῶν ἰθυνόντων. Ἄν προστεθεῖ στό νοσηρό περιβάλλον τοῦ σχολείου καί ἡ ἀλόγιστη, ἑωσφορική καί νεοταξική προπαγάνδα ὑπέρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἔχουμε ἕνα ἐκρηκτικό μίγμα. Στίς χρωματικές ἀποχρώσεις τῶν gay pride πού ἐμπνέονται ἀπό τό παρδαλό δαιμόνιο τῆς βρωμερῆς ἁμαρτίας, παραπέμπει ἀκόμα καί αὐτό τό ἀπίστευτο περιστατικό σέ νηπιαγωγεῖο τῆς Δράμας. Ἀνακάλυψα αὐτήν τήν εἴδηση σέ προσωπικό λογαριασμό χρήστη στό facebook καί σᾶς τήν παραθέτω. Δεῖτε καί καμαρῶστε...

ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Ὁμόφωνα τὸ καταγέλαστο ἐπισκοπικὸ δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πὼς ὁ γράφων, π. Νικόλαος Μανώλης, εἶναι ἔνοχος γιὰ τὰ ἀδικήματα τοῦ σχίσματος, τῆς ἀπείθειας καὶ καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς, τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν, τῆς ἐξύβρισης καὶ τῆς συκοφαντίας.

Θεολογική Ημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ δύο χρόνια μετά", ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΑΦΙΣΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Σᾶς παρουσιάζω τό Δελτίο Τύπου, τήν ἀφίσα καί τό πρόγραμμα τῆς Ἡμερίδας πού διοργανώνουν τά τέσσερα ἀγωνιστικά σωματεῖα μας γιά τήν Ὀρθοδοξία, τήν ψευδο - σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου καί τήν Ὀρθόδοξη Ἀντίσταση (διακοπή μνημοσύνου - ἀποτείχιση). Ἡ ἡμερίδα θά πραγματοποιηθεῖ τό Σάββατο 16 Ἰουνίου 2018 στό Grand Hotel Palace καί θά δώσει ἀπαντήσεις στόν πιστό λαό, πού ἀγωνιᾶ γιά τήν κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας.