Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Πάνω απ’ όλα η υγεία μας ή η σωτηρία μας;» π. Θεόδωρος Ζήσης - Παράδεισος και Κόλαση Μέρος Α' [ΠΕΡΙΛΗΨΗ & ΒΙΝΤΕΟ-2015]

Θέματα ανάρτησης: Σειρά ομιλιών π. Θεοδώρου για τον Παράδεισο και την Κόλαση, Η στάση του ανθρώπου απέναντι στον θάνατο, Η ζωή εντός και εκτός του Παραδείσου, Αν δεν νιώσουμε από αυτή τη ζωή τον Παράδεισο, μη περιμένουμε να τον δούμε στην άλλη ζωή 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

(Η περίληψη είναι κόπος και σπουδή μιας πνευματικής μου κόρης. Η επεξεργασία του Βίντεο είναι κόπος και σπουδή των τεχνικών του Ιστολογίου “Κατάνυξις” (ενίοτε και άλλων). Να ’χουν όλοι τους την ευχή μου!) π. Νικόλαος Μανώλης

Το βίντεο που ακολουθεί, είναι το πρώτο μέρος μιας σειράς ομιλιών για τον Παράδεισο και την Κόλαση, με θέματα που έχει αναπτύξει ο π. Θεόδωρος, και τα οποία συγκεντρώνει στο νέο του βιβλίο με τίτλο «Ο θάνατος και τα μετά θάνατον», που ετοιμάζεται και θα εκδοθεί πολύ σύντομα.
Σε αυτή την πρώτη ομιλία, μας λέγει για την στάση του ανθρώπου απέναντι στον θάνατο, η οποία έχει άμεση σχέση με τη στάση του απέναντι στην Εκκλησία. Μας ομιλεί για την εξορία των Πρωτοπλάστων από τον Παράδεισο, μας περιγράφει την κατάσταση στον Παράδεισο και τι απολάμβανε ο άνθρωπος εκεί.
Ο πρώτος Αδάμ έκλεισε τις πόρτες του Παραδείσου. Ο νέος Αδάμ, ο Αναμάρτητος, άνοιξε πάλι τις πύλες του Παραδείσου με τον Σταυρό Του και τον θάνατό Του και πολύ γρήγορα έβαλε μέσα σε αυτόν κάποιο μεγάλο αμαρτωλό, τον Ληστή.
Μας λέγει ποιος είναι ο νέος αισθητός Παράδεισος, και πως μπορούμε να τον απολαύσουμε από εδώ, πριν τον θάνατό μας. Αν δε νιώσουμε από τώρα μέσα στην Εκκλησία κάποια χαρά, αν δεν νιώσουμε τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος, δεν πρόκειται να νιώσουμε στην άλλη ζωή τον Παράδεισο. Μαθαίνουμε τέλος τί ξεχωριστό υπάρχει στον Παράδεισο μετά θάνατο μέσα από την μαρτυρία του Αποστόλου Παύλου και άλλων Αγίων μας.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Παράδεισος και Κόλαση Μέρος Α' [ΒΙΝΤΕΟ-2015]
π. Θεόδωρος Ζήσης Ομ. καθηγητής Α.Π.Θ -  Ι.N. Αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης - Κυριακή 26 Απριλίου 2015 (5/5/2015) http://impantokratoros.gr/E665DBDF.el.aspx

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσβλητικό ποίημα για τη Σημαία μας σε παιδάκι νηπιαγωγείου στη Δράμα!

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης         Ἔχει μεγάλη εὐθύνη ἡ ἑλληνική πολιτεία πού ἀφαίρεσε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας τή λέξη “Ἐθνική”. Εἶναι κοινή διαπίστωση πιά πώς μέ τό πέρασμα τῶν χρόνων ἔχει χαραχτεῖ μία ἀντιεθνική καί ἀντιχριστιανική ἀγωγή στό δημόσιο σχολεῖο. Ὁ Ἐθνικός ὕμνος, Ὁ ἐκκλησιασμός, ἡ ἑορτή τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν, ἡ πρωινή προσευχή, ὁ ἁγιασμός τῆς νέας σχολικῆς περιόδου, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, τό μάθημα τῆς Ἱστορίας, ὅλα βρίσκονται σέ κρίση καί ἀμφισβήτηση ἀπό τά νέα προγράμματα σπουδῶν καί τήν ἀθεϊστική νοοτροπία τῶν ἰθυνόντων. Ἄν προστεθεῖ στό νοσηρό περιβάλλον τοῦ σχολείου καί ἡ ἀλόγιστη, ἑωσφορική καί νεοταξική προπαγάνδα ὑπέρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἔχουμε ἕνα ἐκρηκτικό μίγμα. Στίς χρωματικές ἀποχρώσεις τῶν gay pride πού ἐμπνέονται ἀπό τό παρδαλό δαιμόνιο τῆς βρωμερῆς ἁμαρτίας, παραπέμπει ἀκόμα καί αὐτό τό ἀπίστευτο περιστατικό σέ νηπιαγωγεῖο τῆς Δράμας. Ἀνακάλυψα αὐτήν τήν εἴδηση σέ προσωπικό λογαριασμό χρήστη στό facebook καί σᾶς τήν παραθέτω. Δεῖτε καί καμαρῶστε...

ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Ὁμόφωνα τὸ καταγέλαστο ἐπισκοπικὸ δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πὼς ὁ γράφων, π. Νικόλαος Μανώλης, εἶναι ἔνοχος γιὰ τὰ ἀδικήματα τοῦ σχίσματος, τῆς ἀπείθειας καὶ καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς, τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν, τῆς ἐξύβρισης καὶ τῆς συκοφαντίας.

Θεολογική Ημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ δύο χρόνια μετά", ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΑΦΙΣΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης Σᾶς παρουσιάζω τό Δελτίο Τύπου, τήν ἀφίσα καί τό πρόγραμμα τῆς Ἡμερίδας πού διοργανώνουν τά τέσσερα ἀγωνιστικά σωματεῖα μας γιά τήν Ὀρθοδοξία, τήν ψευδο - σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου καί τήν Ὀρθόδοξη Ἀντίσταση (διακοπή μνημοσύνου - ἀποτείχιση). Ἡ ἡμερίδα θά πραγματοποιηθεῖ τό Σάββατο 16 Ἰουνίου 2018 στό Grand Hotel Palace καί θά δώσει ἀπαντήσεις στόν πιστό λαό, πού ἀγωνιᾶ γιά τήν κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας.