«Εγώ δεν έχω να φάω, με την πίστη θα ασχοληθώ;» π. Θεόδωρος Ζήσης - Η ευθύνη των Λαϊκών σε θέματα πίστεως κατά τον Άγιο Θεόδωρο Στουδίτη [ΠΕΡΙΛΗΨΗ & ΒΙΝΤΕΟ-2015]

Π. Θεόδωρος Ζήσης - Η ευθύνη των Λαικών σε θέματα πίστεως κατά τον Άγιο Θεόδωρο Στουδίτη (video - 2015).jpg
Θέματα ανάρτησης: Εντολή Κυρίου είναι να μη σιωπάμε όταν η πίστη κινδυνεύει, Έχουμε ευθύνη όλοι και οι λαϊκοί, Ακόμα και ο πιο μικρός και ταπεινός θα κριθεί αν δεν μιλάει για την πίστη
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
(Η περίληψη είναι κόπος και σπουδή μιας πνευματικής μου κόρης. Η επεξεργασία του Βίντεο είναι κόπος και σπουδή των τεχνικών του Ιστολογίου “Κατάνυξις” (ενίοτε και άλλων). Να ’χουν όλοι τους την ευχή μου!) π. Νικόλαος Μανώλης
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, αντέδρασε στη δεύτερη φάση της εικονομαχίας. Στον αγώνα του αυτό και στον βίο του, αναφέρθηκε ο π. Θεόδωρος, στο παρελθόν. Στο βίντεο που ακολουθεί, ως δείγμα του αγωνιστικού και ομολογιακού του πνεύματος, μας μεταφέρει μια επιστολή του Αγίου, τι λέει σε έναν αξιωματούχο και πως τον επαινεί, που αντέδρασε κι αυτός στον αυτοκράτορα για το θέμα των αγίων εικόνων.
Επειδή σήμερα πολλοί λένε «εμείς είμαστε λαϊκοί, εμείς θα αντιδράσουμε για τον οικουμενισμό, για τις συμπροσευχές, για τον παπισμό;». Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι σε θέματα πίστεως, έχουμε ευθύνη όλοι και οι λαϊκοί, και πρέπει να αντιδρούμε όλοι.
Εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως να μη σιωπούμε. Όταν ο λόγος είναι για την πίστη, δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε «εγώ τι είμαι και θα μιλήσω;». Ακόμα και ο πιο φτωχός, που παλεύει για να επιβιώσει, δεν πρέπει να σκέφτεται ότι «εγώ δεν έχω να φάω, με την πίστη θα ασχοληθώ; Ας ασχοληθούν οι παπάδες». Θα φωνάξουν οι πέτρες, τα άψυχα κι εμείς θα σιωπήσουμε;
Τα θέματα πίστεως δεν ανήκουν μόνο στους άρχοντες. Και ο πιο μικρός και ταπεινός, θα κριθεί αν δεν μιλάει για την πίστη. Και πρέπει τόσο να φωνάζουμε, μέχρι να φθάσει η φωνή μας στα αυτιά των αρχόντων.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Η ευθύνη των Λαϊκών σε θέματα πίστεως κατά τον Άγιο Θεόδωρο Στουδίτη [ΒΙΝΤΕΟ-2015]
π. Θεόδωρος Ζήσης Ομ. καθηγητής Α.Π.Θ -  Ι.N. Αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης - Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015 (28/2/2015) http://impantokratoros.gr/30CA0197.el.aspx