Εύχομαι στον άγιο γέροντά μου π. Αγάθωνα, διά την ονομαστική του εορτή, χρόνια πολλά, με υγεία και αδιαλείπτως να απολαμβάνει τον υπέρφωτο θείο γνόφο της Θεολογίας!

Ο ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ (Λουκ.13,6-9)
Agion Oros_Konstamonitou_109.jpg
Στη δύση της ζωής μου σε συνάντησα
ή στο ξεκίνημα; έτσι σε γνώρισα;
ποιος σου ’δωσε την τσάπα και το φτυάρι;
ή τώρ’ αποκαλύπτεσαι;

Στον σιωπηλό χαιρετισμό σου
είδα να καμαρώνεις για δυο πράγματα
για το καμάρι αυτό κατεκρίθης
για το καμάρι σου αυτό υμνήθης

Καμάρι το λεν αυτό αμπελουργέ
για τ’ όνομα και τη γενιά σου
 —αλήθεια! πώς εφωτίζετο το πρόσωπο σου!
μοσκοβολούσε η ευχή σου!—

Αμπελουργέ, πόση παράταση εζήτησες;
σε βλέπω άνετο να σκάβεις τρίγυρά μου
να ξεπατώνεις αγκαθιές απ’ τα ριζά
να κόβεις πράγματα δικά μου

βαθύς ο λάκκος και ριψοκίνδυνη η τόλμη
να πιαστείς με τη λασπιά μου· «πατάς γερά;»
χάιδεψα τα άσπρα σου μαλλιά
στο στήθος την καρδιά σου

συνέχισε αμπελουργέ, μη δίνεις σημασία
στου Πέτρου τη λιγοθυμιά κι ολιγοπιστία
«η πείρα δεν ταράζεται» αγγέλοι
μου φωνάζουν εκεί οπού χτυπά η καρδιά σου
                                            πΝΜ 8-1-2003