Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Ο γέρ. Αγάθων καταθέτει στη ζωή μας τον Αληθινό Χριστό [ΒΙΝΤΕΟ 2014]

Αγαπητοί φίλοι του Ιστολογίου, από σήμερα 17-1-2015, παραδίδω τη διαχείριση του Ιστολογίου μου στην οικογένειά μου, την πρεσβυτέρα μου και τα παιδιά μου, λόγω της ειδικής ανακοίνωσης της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος (187/79/15-1-2015). Οπότε και ο λογαριασμός του f/b αλλά και του twitter περνούν και αυτοί στους νέους διαχειριστές. Το Ιστολόγιο Κατήχησις πλέον από προσωπικό Ιστολόγιό μου, γίνεται Ιστολόγιο παρουσίασης των Ομιλιών μου. Εύχομαι καλή επιτυχία στη νέα διαχείριση. 
Ευχόμενος, πρωτοπρ. π.Νικόλαος Μανώλης.

2014-10-26 ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΗΧΗΣΕΩΣ 
 - Στις αίθουσες κατηχήσεως του Ιερού Βυζαντινού Ναού Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια της κατηχητικής συνάντησης "ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΗΧΗΣΕΩΣ". 
Ομιλητής είναι ο υπεύθυνος του πνευματικού, κηρυκτικού και κατηχητικού έργου του Ι. Ναού, πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης.
Παρακολουθείστε το βίντεο:


Μπορείτε να το παρακολουθήσετε και από εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=ADE7pv1syic